Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Visszatér a tanácsrendszer? 2012-04-29 14:02:14 Egyelőre képlékeny, hogy ki lesz a gödöllői járási hivatal vezetője
Átadták a GKRTE turizmus-díját 2012-04-21 10:56:41 A volt kormányfő, Boross Péter megvált a GKRTE-nél hosszú éveken át betöltött tiszteletbeli elnöki tisztségétől
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Lemondhat Gémesi György 2011-10-17 09:42:36 A városvezető szerint azért nem érdemes polgármesternek lenni, hogy vele vitessék ki a szemetet, vagy festessék ki a WC-t az iskolában
Orbán ellen fordul Gyurcsány 2011-09-22 08:43:12 Gödöllőn, a Művészetek Házában hullott le a lepel a DKP „rendszerváltó” kiáltványáról